3D PLM | kontakt

 

Zákazníci 3D PLM řešení Dassault Systèmes (produkty 3DEXPERIENCE, CATIA, ENOVIA, DELMIA, Composer a další), kteří mají uzavřenou smlouvu o technické podpoře, mají uživatelskou podporu zdarma.

Technická a servisní podpora je dostupná v pracovních dnech od 08:00 do 16:00.

Zákazníci se smlouvou o technické a servisní podpoře:

  • Mají právo využít nejrychlejší kontakt s technickou podporou pomocí našeho interního nástroje "HELPDESK". Po přihlášení na helpdesk.technodat.cz je třeba jednoduchým způsobem vybrat, pro jaký systém bude požadována podpora a stručně popsat problém. Váš požadavek bude automaticky přesměrován na našeho operátora, který následně zajistí kvalifikovanou podporu. Požadavky od zákazníků, zadané prostřednictvím systému HELPDESK, mají nejvyšší prioritu a budou řešeny bez jakýchkoliv dalších administrativních úkonů. V systému HELPDESK bude možné najít odpovědnou osobu k danému požadavku a sledovat komunikaci po celou dobu řešení.
  • Přihlašovací údaje do systému HELPDESK jsou součástí nových smluv o technické a servisní podpoře. Přístup do aplikace Helpdesk můžete také žádat na e-mailové adrese support@technodat.eu

Zákazníci bez smlouvy o technické a servisní podpoře:

  • Pro žádost o technickou podporu je třeba použít telefonní linku +420 571 894 311 nebo kontaktní e-mail support@technodat.eu. Cílem tohoto typu kontaktu je co nejpřesněji zaznamenat Váš požadavek. Následně bude Váš požadavek posunut na oddělení podpory, kde bude analyzován z hlediska úplnosti a časové náročnosti. V případě předpokladu telefonické podpory delší než 15 min, nutnosti osobní návštěvy nebo podpory přes vzdálenou plochu, Vám bude zaslána nabídka s obchodními podmínkami pro další postup. Řešení požadavku bude následovat až po odsouhlasení způsobu realizace a obchodních podmínek.


Požadavek na změnu licenčních klíčů, nové instalační média nebo servisní balíčky na software zakoupený od naší společnosti je klasifikována jako podpora v rámci ALC poplatků.

V případě zájmu o informace ohledně podmínek servisní a technické podpory kontaktujte prosím naše obchodní zástupce.


Bližší informace o tom, jak Vámi vyplněné osobní údaje zpracováváme, naleznete zde.